sábado, 31 de marzo de 2012

En el País de les Trialeres

En la programació carajillera se m'havia passat i no havia programat cap eixida per aquest dissabte, així que detectada l'errada vaig decidir fer una ruta per la zona de Borriol, per a donar Josemi i Maya la possibilitat d'acudir a esmorzar amb nosaltres, ja que no eixien perque tenien neteja general.

La ruta ha consistit en una sèrie de trialeres superconegudes de Borriol, acompanyades de les correponents sendes, tot mol divertit i assequible.

Hem passat per les trialeres de l'Open, 1500, Coca-cola i "Leprosos" i les sendes del Testillo, Vora golf, La Coma i Vora riu.

La gente s'ho passat molt bé. Sobretot jo que no vaig eixir la setmana passada i tenia "mono" carajillero.

Salut i pedal.

Avui hem rodat: Paco, Antonio,  Pepe, Roberto, Fernando, Miguel, David Sanchís, Dani, Jose Luis Escrig, el seu amic David i jo.

La ruta:

Track

Fotos de la ruta:

No hay comentarios: