sábado, 17 de marzo de 2012

Per esmorzar?... Una tònica

Ruta magdalenera de Dissabte de l'Ofrena. Volteta per Moró i prompte per a casa, que hi ha dinar familiar.

De bon matí, no em trobe molt bé de la panxa. No sé que serà perquè ahir apenes vaig beure. Decidisc no desdejunar a vore si la cosa s'arregla. A l'hora d'esmorzar continue igual, així que em demane una tónica, ja que no m'abellix res.

Des de Goliat sols hem eixit Paco i jo. Pensaven que seriem pocs però a l'arribar al Sanatori hi havia molta colla. David Sanchís, David Agost i Dani se n'han anat amb Pedro i el Karagols a fer una ruta més trialera per la zona de Borriol. La resta hem continuat cap a Moró i en el pont blau ens hem trobat amb els moroneros que baixaven a l'encontre.

Hem seguit la ruta tradicional cap a Moró. A l'altura del Parany, uns hem baixat per la trialera i la senda d'Alcor i la resta han baixat per Caçadors.

En la tornada hem pujat per la senda de la Caseta de fusta i Caçadors i hem baixat per la trialera del Pintor. A mi se m'ha fet tard i he agafat la Carretera Alcora per atallar i arribar a hora. La resta han continuat per la Casa Verda.

Saludar des del blog a Fernando (amic de Roberto i marit d'una ex-alumna moronera) que avuí ha eixit per primera vegada amb el grup.

Fins la próxima.


Avui hem rodat: Paco, Antonio, Toni, Rodrigo, Pepe, Roberto, Migue, Fernando i jo.


La ruta:

Track

Avui no he fet moltes fotos, el cos no estava per a més:

No hay comentarios: