sábado, 10 de noviembre de 2012

Una volteta per Borriol

Iniciem la ruta amb una variant nova: la pujada a La Lloma per la línia del gas de la Urbanització La Lloma-Mallols. El terreny està mullat i la pendent és dura. Al final hem de posar peu a terra per a finalitzar-la. Continuem per la trialera de La Cucala que passem sense massa complicacions. Al reagrupar-nos en la zona d’escalada, Juanjo es tira de la bici, perquè caure és quasi impossible.

Continuem fins a Borriol per la Senda del Testillo i després pugem fins a la pedrera. Decidim baixar per la trialera de l’Open, molt de pedrot i el pis mullat, a mitat m’abaixe. Miguel baixa volant, volant i sense ales. Un altre colp en el mateix muscle de sempre. A este pas no acabarà mai de recuperar-ho.

Continuem per la Senda del Golf i com sempre parada “dels més valents” en l’escaló per a veure qui es tira. Al final Mario i jo ens tirem, encara que sent dir-ho, Mario, jo amb millor estil.

És un poc prompte per a anar a esmorzar i ens anem a veure la font que hi ha al Barranc de Cominells. Acabem per Sant Vicent i ens n’anem directe al Navarrete.

Després del carajillo, Mario proposa la pujada a Mobles Pitarch i com estem tots contents, acceptem sense piular. Ens marquem la pujada, en la seua primera part, a ritme d’amics i en la segona part a tope, per a ambientar el galliner.

Arriba la trialera, Paco se’n va per davant amb Mario, la resta ens quedem per darrere. Toni es compra una parcel·leta, a penes començar. Només em faltava això, amb l’esglai que m’he donat este matí i la caiguda de Toni, em la trepige més que de costum. Després baixem pel Camí de Les Ermites fins al carril bici i a Castelló.

La ruta:

Track

Avui hem rodat:  Miguel Sales, Mario, Rodrigo, Juanjo, Toni, Paco y yo.

No hay comentarios: