sábado, 24 de noviembre de 2012

Festa en la Font Seca

Després d’uns últims dissabtes de mal temps i poca participació, hui el dia es presenta favorable i la resposta carajillera així ho corrabora.

En l'eixida de la Magdalena tretze, carajilleros, disposats a afrontar les dificultats de la ruta... i sobretot a esmorzar en La Pobla.

Tot just eixir, es produïxen els primers grupets, uns preferixen asfalt, altres terra...

A partir dels fematers, ja es configuren els grups definitius i comença la part dura. A l’arribar al Bartolo, Pepe ens està esperant. A poc a poc van arribant tots els grupets. Falten Josemi i Maia. Pareix que esta última es troba indisposada i han acurtat el camí cap a La Pobla.

Reagrupats comencem el descens cap a Les Santes. Ara ja tot és alegria, ja ningú es recorda de la pujada.

Arribats a l’inici de la senda ens tornem a reagrupar. Ja en la senda prompte arribem al barranc, que hem de superar costa per a dalt i amb el terreny enfangat. La terra és argilosa i la senda està molt lliscant. Pugem com podem. Ja superat el barranc, disfrutem d’allò més amb el que queda de la senda.

Una vegada al camí de Les Santes, la gent es llança sense demora cap a La Pobla: Ja s’olora l’esmorzar.

En la Font Seca, s’incorporen a l’esmorzar Julián i Irene, que fa molts dies que no els veiem i tenien "mono" carajillero.

Josemi i Maia no sabem on s’han ficat però encara no han arribat. No tarden a fer-ho. Hui a la terrassa del bar domina el roig carajillero.

Al finalitzar l’esmorzar, Antonio, posant-se seriós, ha demanat permís per a dirigir-se al grup per a fer-nos partícips de l’enllaç matrimonial de la seua filla i comunicar-nos que estàvem tots invitats a l’esmorzar. Vítors i Vives al padrí... Però, que pilotes som?

Contagiats per l’alegria d’Antonio (continuem pilotejant-lo) comencem la tornada a Castelló. Parem en la font per a agafar aigua i disgregació general: uns pel carril bici i altres pel Coll de la Mola i Toritos.

La ruta:

Track

Avui hem rodat:  Josemi, Maya, Mario, Miguel Sales, Miguel, Murillo, David Sanchís, Dani, David Murillo, Pepe, Rodrigo, Paco, Antonio, Toni i jo.