sábado, 22 de diciembre de 2012

Eixida de Nadal

Eixida per Espadà amb final feliç en el Bar Paquita, on realitzem el menjar nadalenc del grup, a base “d’olleta” i carn torrada.

La jornada comença dura amb la pujada de la Pista de la Costera que, com el seu nom indica, no té molt de baixada. Per a finalitzar-la un passeig per una senda costa dalt que acaba per posar-li la guinda a la pujada.

Des de dalt fem la primera senda en baixada, fàcil, encara que amb pedra solta i prou desnivell, fins al Port d’Eslida. Continuem cap el Coll dels Morts on prenem la senda que ens porta fins al bike-park de Chòvar. La senda molt divertida i sense dificultats.

Una vegada en el bike-park comencem la baixada. Els millors baixadors disfrutant dels trampolins i la resta fent el que podem, que per a nosaltres ja és prou.

Arribats a Chòvar, esmorzem en un xicotet parc infantil davant de la font. Els que no han portat entrepà se’n van al forn a comprar-se quelcom que menjar. Finalitzat el mateix, ens trobem com a buits, ens falta quelcom… El carajillo! Toni ens parla de les excel·lències del carajillo del bar, que a més tenim a només 200 metres, i allí que ens n’anem… Som incorregibles! A propòsit el carajillo no estava tan bo com deia Toni, però qui no té tall rosega els ossos.

Contents, com a xiquets que al final s’han eixit amb la seua, continuem per carretera a bon ritme. Prompte arribem als voltants d’Azuébar i ens desviem per a iniciar la tornada cap Eslida.

La pujada de tornada cap al Port es fa molt llarga i dura. Fa estralls en el grup, els membres del qual van arribant en comptagotes al final de la mateixa, on tornem a reagrupar-nos. En un principi, jo pretenia pujar a les antenes, però donada l’hora que és, desistisc en la meua intenció. Superada esta última i gran dificultat iniciem la baixada cap Eslida per carretera.

A Eslida ens estan esperant Patri, Mario i Jose Luis que han acudit al menjar nadalenc amb bici, des de L’Abeller i Castelló.

En el menjar ens ho passem magníficament i al mateix temps vam donar bon compte de “l’olleta” i de la resta de viandes.

Res més. Aprofitar les dates per a Felicitar les Festes a tots els carajilleros i a la resta de companys que disfruten de la mateixa passió que nosaltres: la bicicleta de muntanya i un bon carajillo amb els col·legues.

FELIÇ NADAL I MOLTA BICI I CARAJILLOS PER AL 2013 !!!

La ruta:

Track

Avui hem rodat:  David, Quique, Paco, Rodrigo, Miguel, Miguel Sales, Juanjo, Sofia, Roberto, Toni i jo.